STEAM inžinerija

STEAM ugdyme inžinerija dažnai suprantama ne tik, kaip žaidimas, bet kaip lavinanti priemonė, padedanti atskleisti gamtos dėsnius ir reiškinius, glaudžiai persipynusi su technologijomis, matematika ir kūryba. Visų grupių ugdytiniai kartu su pedagogėmis kėlė probleminius klausimus ir ieškojo sprendimo būdo, kaip iš grupėje esančių paprastų priemonių ( pagaliukų, akmenėlių, šiaudelių, popieriaus, iš panaudotų dėžučių, kiaušinių dėklų, putplasčio) sukurti statinį aukštesnį už vaiką, robotą, kuris gali judinti rankas, kojas ir galvą, neskęstantį laivą, kuris gali išsilaikyti ant vandens ir plukdo gyvūnėlius, tvirtai stovinčią pilį ar namą ir net “Pingvinų šalį”. Įveikę paprastas inžinerines užduotis vaikai  patobulino savo pažangą ir pasiekimus.

Grupė-„Boružėlė“.jpg
varle.jpg
VOVERE.jpg
SAULE.jpg
nykštukas.jpg
kišk-2.jpeg
iogelis-indž..jpg
BITE.jpg
vyturėlis-inž..jpg
kač.jpg
vyturelis-inž..jpg
kač2.jpg
Skip to content