Šiuolaikiniai vaikai ir jų patirtys yra kitokios nei suaugusiųjų vaikystėje. Ugdydami vaikus turime atsižvelgti į „interneto amžiaus“ vaikų ypatumus tam, kad geriau pritaikytume ugdymo turinį vaikų poreikiams ir mokymosi stiliui. Technologijos padeda pažvelgti giliau į plika akimi nematomą pasaulį. Tam pasitelkiamas mikroskopas. Su juo galima regėti nuostabius, neįprastus vaizdus, gilinti žinias apie mus supančią aplinką. Savo smalsumą ir žingeidumą sąlytyje su gamta vaikai patenkino dalyvaudami veikloje „Pasaulis pro mikroskopą“, kurioje buvo siekiama skatinti vaikus domėtis gamtos reiškiniais, džiugiai ir aktyviai veikti gamtoje. Ugdytiniai įvairiose aplinkos erdvėse darželio teritorijoje ieškojo įvairių augalų, vabzdžių rūšių, negyvosios gamtos objektų. Su skaitmeniniu mikroskopu, rankiniais mikroskopais, didinamaisiais stiklais, indais ugdytiniai tyrinėjo atrastas gyvosios ir negyvosios gamtos rūšis, aiškinosi augalų, vabzdžių sandarą, savo pastebėjimus žymėjo užduočių lapuose.
Veikla „Pasaulis pro mikroskopą“ vyko grupėse „Saulytė“, Voveraitė“, „Bitutė“, „Nykštukas“, „Kačiukas“, „Varliukas“ ir „Kiškutis“.
Mokytoja Rasa Šurkienė