„Lietuvą atrandame tyrinėdami”

Naudojant STEAM aktyvųjį metodą, vaikai sužinojo, kad Lietuvoje yra daug miestų, jie skiriasi savo dydžiu, gyventojų skaičiumi, tarmėmis. Vaikai ,,keliavo“ iš vieno miesto į kitą naudodami išmaniąją Bee-Bot bitutę. Užprogramavo bitutę, kad ši nukeliautų iki tam tikro miesto. Tokiu būdu neaplenkė galimybės būti matematikais – skaičiavo, matavo žingsnelius, numatė į kokią pusę reikia pasukti bitutei, prisiminė miestų, regionų pavadinimus. ,,Saulytės“ grupės vaikai, dalyvavo respublikiniame ikimokyklinių ir priešmokyklinių ugdymo įstaigų projekte ,,Pasipuošiu aš ir tu, šoksim Lietuvai kartu“. Vaikai susipažino su įvairiomis papuošalų kūrimo technikomis ir kartu su auklėtojomis pagamino sages, pasitelkiant Lietuvos trispalvės spalvas: geltoną, žalią, raudoną. Pasipuošę savo kurtais papuošalais, sukūrė improvizuotą šokį, naudodami lietuvišką muziką. Savo pagamintas sages ir šokį parodė šventiniame, ,,Vasario 16“, rytmetyje. ,, Kiškutis“ grupės vaikai tarmiškai sakė skaičiuotę ,,Šarkela – varnela“, o kiti vaikai skaičiavo, kiek gi ta šarkelė turi vaikų. Vaikai patobulino savo mąstymo įgūdžius, samprotavo, mokėsi problemų sprendimo, diskutavo, telkė dėmesį, lavino pagrindinius pojūčius, stiprino pasitikėjimo savimi jausmą. Svarbu ir tai, kad šių veiklų metu vaikai ugdė santykių su bendraamžiais pasiekimų srities įgūdžius.

88279377_1477337045772897_6886364487243268096_n.jpg
88236380_199309704496537_3790271491547856896_n.jpg
89034630_206667037060626_1911691833235210240_n.jpg
89352184_2242217952749485_4177362338292170752_n.jpg
89035956_214418993011300_6414976450524348416_n.jpg
Pakeisti teksto dydį